Opdrachtgever: Top Pigeons & GPS Auctions
Campagne: Pearls of the Sky

In opdracht van Top Pigeons en GPS Auctions, twee Nederlandse veilinghuizen, realiseerde Van Boxtel Reclame de online editie van Pearls of The Sky 2021. Bij Pearls of the Sky wordt de crème de la crème van de Nederlandse Postduivensport aangeboden. Door de maatregelen van het coronavirus moest Pearls of the Sky in 2021 plaatsvinden met een online verkoop. Van Boxtel Reclame realiseerde een logo, brochures, diverse video’s, de website en social media promoties.

Om de online editie van Pearls of the Sky 2021 te realiseren is er een website gebouwd. Op deze website zijn alle deelnemers met hun aanbod voor Pearls of the Sky te zien. Om de online verkoop te promoten is er voor iedere duif een lay-out en een video gemaakt. Team VBR heeft de website gerealiseerd in het Nederlands, Engels en Chinees.

Brochure

Alle duiven van de verkoop zijn overzichtelijk weergegeven in de brochure. Van Boxtel Reclame heeft deze brochure ontworpen en de fotografie verzorgd. Net als de website hebben is de brochure overzichtelijk vormgegeven in twee delen. De programmaduiven van GPS Auctions en de marathonduiven van Top Pigeons.

Video’s

Om alle deelnemers met hun duiven voor te stellen, hebben er filmopnames plaatsgevonden. Vervolgens is er per duif een ondertitelde introductie video gemaakt. Hierdoor krijgt de potentiële koper een goed beeld van de stamboom en de prestaties van de duif.

Verkoop collages

Alle duiven die verkocht werden zijn zorgvuldig opgemaakt zodat de potentiele koper alle informatie van de duif in één overzicht te zien krijgt.

Ook een campagne starten?

Wil jij binnenkort een campagne starten vanuit je bedrijf, vereniging of instelling? Wacht dan niet langer en nodig ons uit voor een kennismakingsgesprek!